ගනුදෙනුකරුවන්ගෙන් පාකිස්තානයේ බැංකුවලට එරෙහිව වාර්තා වන පැමිණිලි පෙර වසරට වඩා 2021 වර්ෂයේ දී 46% කින් ඉහළ ගොස් ඇති බව අනාවරණය වේ.
පසුගියදා නිකුත් කරන ලද පකිස්ථානයේ මොහ්ටාසිබ් හි වාර්ෂික වාර්තාවකට අනුව 2021 දී ඉදිරිපත් කරන ලද පැමිණිලි 37,364 න් පැමිණිලි 32,592 ක් විමර්ශනය කර විසදුම් ලබා දී ඇති අතර එහිදී බැංකු ගනුදෙනුකරුවන්ට රුපියල් මිලියන 709 ක සහනයක් හිමිව ඇති බව ද ස්ටේට්ස්මන් පුවත්පත වාර්තා කර තිබේ.
බැංකු පැමිණිලි පිළිබඳ දත්ත ඇතුළත් එම වාර්තාවේ වැඩිදුරටත් සදහන් වන්නේ මේ දිනවල පකිස්තානයේ බැංකු පද්ධතිය ආශ්රිතව වංචනික ක්රියාකාරකම් බහුලව සිදුවන බවයි.
සමස්ත පැමිණිලිවලින් 87% ක් සදහා විසදුම් ලබා දී ඇති බව අදාළ වාර්තාවේ වැඩිදුරටත් සදහන් වේ.